»Splet se je sprva res slavil kot 'utopični prostor absolutne svobode, a se je sprevrgel v distopični prostor absolutnega prostega trga. Če je kje trg res prost in dereguliran, potem je prav na spletu, kjer lahko ljudje drug drugemu počnejo, kar hočejo – in to nekaznovano.«
»Tokrat privzdigne tiste grozljivke, v katerih nastopajo zaklete hiše in duhovi, le da vse dogajanje – ves film – spremljamo skozi oči zelo živahnega, gibkega, fluidnega, kinetičnega duha, ki pa se ga ne vidi.«
»Ker je videti kot glavni junak, se gledalec identificira z njim, toda tudi on nenadoma in sunkovito izgine iz filma: nekdo ga vrže z vrha triglavskega Ljubljanskega nebotičnika. Gledalec tako ostane brez lika, s katerim bi se lahko varno identificiral. Preostanejo mu le liki, ki pod svojo vsakdanjo masko morda skrivajo morilsko naturo: eden izmed njih je morilec. Vsakdo je lahko morilec.«
»Francis Ford Coppola odšel v filipinsko džunglo, da bi posnel ultimativni film o vietnamski vojni, vojni film, ki bo končal vse vojne filme ‒ ven je prišla Apokalipsa zdaj, film, ki je bil žanr zase. Film, ki naj bi končal vojne filme, je postal film, ki je skoraj končal njegovo življenje.«